Sheriffaren laguntzaile Walt Coogan New Yorkera joango da ihes egin duen James Ringerman hiltzailea estraditatzeko. Hara iristean, New Yorkeko poliziako McElroy tenienteak itxarotera behartuko du, Ringerman ospitalean dagoelako LSD gaindosi batetik errekuperatzen. Ondorioz, medikuek alta eman arte ezingo du ezer egin. Cooganek engainatu egingo ditu ospitaleko langileak eta Ringerman entregatzea lortuko du, baina hark alde egingo du bere neskalagun Linnyren laguntzarekin.