Frank Patch sheriffak Cottonwood Springsen legeari eta ordenari eutsio dio 20 urtez, baina bere burua babesteko Luke Mills mozkorra hiltzen duenean agintariek aldatzeko garaia iritsi dela pentsatuko dute. Egunkariko editore Andrew Oxleyek dimiti dezan aginduko dio. Patchek ezezko borobila eman eta lanean nahi zuenera arte jarrai zezakeela agindu ziotela gogoraraziko dio, eta gainera, izugarri umiliatuko du Oxley bere seme Willen aurrean. Editoreak bere buruaz beste egin eta Willek mendekua hartuko duela zin egingo du.