Hiru gizon emakume bat bortxatzear daude Mexikoko basamortuan, baina orduan, Hogan pistolaria iritsiko da zaldiz eta hiruak akabatuko ditu. Emakumea Sara ahizpa da, frantsesen aurkako Mexikoko mugimendu iraultzaileari laguntzen dion moja. Hoganek erreboltarien kanpamendura eramango duela eta nahikoa diru ordaintzen badiote Chihuahuako frantsesen goarnizioari erasotzen lagunduko diela aginduko dio. Bidetik, Hogan harrituta geratuko da Sararen jarrerarekin, puruak erre eta whiskya edaten duela ikusiko baitu.