J. B. Books AEBetako Mendebaldeko pistolari heldua Carson Cityra itzuliko da. Medikuak minbizi terminala duela eta bi hilabete baino geratzen ez zaizkiola esango dio. Bond Rogers alargunaren etxean geratuko da; haren seme Gillomek heroitzat du. Gizon batzuk hura akabatzen saiatuko dira, kazetari bat bere "garai odoltsuei" buruzko biografia idazten saiatuko da eta aspaldian maite zuen dantzari batek berarekin ezkontzeko eskatuko dio, baina Booksek beste modu batera joatea erabakiko du.