AEBen eta Sobietar Batasunaren arteko harremanak hobetzen hasi direnean, egoera horren aurka dagoen KGBko ofizial Nikolai Dalchimskyk Ameriketara alde egin eta berarekin eramango du Telefono agenda; bertan, "lotan" dauden zenbait agenteren izenak daude. Agente horiei garuna garbitu zieten hogei urte lehenago eta kode bat behar dute berriz aktibatzeko. Haien zeregina, AEBetako egitura zibilaren eta militarraren funtsezko guneak saboteatzea da.