Zuriz margoturiko zurezko hesi batez inguraturiko urbanizazio alai batean, lorategi ederren eta arrosondoen artean, aurrean zelai horixka duen etxe beltz bat gailentzen da. Bizilagunek ez dakite etxebizitzaren azpian ezkutaleku sekretu izugarria dagoela. Hantxe dago Gru, bere lekaioez inguratuta, historia osoko lapurretarik handiena antolatzen. Ilargia lapurtu nahi du. (Bai, bai, ilargia!). Gruk izugarri maite du gaiztakeria. Txikitu eta izoztu egiten duten izpi mordoarekin eta lurreko eta aireko borrokarako ibilgailuen laguntzaz, bere bidean jartzen den edonor zapalduko du. Baina, egun batean, hiru neskatila umezurtz tematirekin egingo du topo. Harrigarria badirudi ere, neskatilek zerbait berezia ikusten diote pertsonaia ilun honi: beren aita izan daitekeela uste dute. Lurreko gizonik zitalenak bere bizitzako erronka handienari egin beharko dio aurre: Margo, Edith eta Agnes izeneko hiru neskato.