Idazle batek Adam Lang lehen ministro ohiaren oroitzapenak amaitzea onartzen duenean, agenteak bere bizitzako aukera dela esango dio. Baina badirudi proiektua madarikatuta dagoela hasiera-hasieratik, aurreko idazlea, hainbat urtez Langen laguntzaile izandakoa, istripuz hil baitzen. Idazlea liburuarekin lanean hasten denean, zenbait arrastok aditzera emango diote bere aurrekoak Lang eta CIA lotzen zituen sekretu ilun bat aurkitu zuela, eta informazio hori nolabait ezkutatuta dagoela hil aurretik utzi zuen eskuizkribuan. AEBetako inteligentzia zerbitzuarentzat lanean ote zebilen Lang lehen ministro zela? Erail egin al zuten aurreko Idazlea aurkitu zuen egia latzagatik?