Abelek bederatzi urte ditu, eta bere portaeraren eta hitzik ez egiteko erabakiaren ondorioz, etxetik gertu dagoen osasun mentaleko erakunde batean dago. Haren ama ezkongabearen ustez, anaiarekin eta arrebarekin elkartzeak hobetu egin dezake Abelen egoera eta medikua konbentzituko du haurra astebetez kanpoan egoten utz dezan. Aita ez dagoenez, Abelek ezohiko aita baten funtzioa beteko du eta familia batzea lortuko du. Egun batean gizon batek atea jotzen duen arte: bere aita da.