Mariok 55 urte ditu eta bere lana gorputegi bateko autopsien txostenak makinan idaztea da. 1973. urtea da, Txileko estatu-kolpearen erdi-erdian gaude eta Mariok kabaret dantzaria den bizilaguna Nancyrekin amets egiten du, baina irailaren 11n desagertu egingo da bat-batean. Armadak emakumearen etxea modu bortitzean erregistratu ondoren, anaia eta aita atxilotu dituztela jakingo du. Azken hau komunista ezaguna da eta Salvador Allenderen aldeko. Bere maitalea zatekeenaren desagerpenak biziki kezkatuko du Mario eta ero moduan hasiko da Nancyren bila.