Julieta, ama gazte eta banandu berria, etxean dago beste edozein arratsaldetan bezala. Bi semetxoak sesioan dabiltza apartamentu kaskarrean, txikienak erori eta min hartzen duen arte. Bi haurrak gainean hartu eta ospitalera joango da Julieta laguntza eske, baina bilatzen dituen ulermena eta babesa susmo izugarri bilakatuko dira.