Clemente mailegu-emailea ez da gizon hiztuna, baina, dena den, haren bizilagun Sofíaren itxaropen berria da. Emakume ezkongabe honek debozio handia dio Mirarien Jaunaren urriko kultuari. Bien arteko lotura neskato jaioberri bat izango da, Clementek orain desagertuta dagoen prostituta batekin izandakoa. Clemente neskaren amaren bila dabilen bitartean, Sofíak haurra eta mailegu-emailearen etxea zainduko ditu. Bi pertsona hauek bere bizitzara iristearekin, Clementek jendearekin dituen lotura emozionalei buruz hausnartzeko beta izango du.