Pilar hegoaldean bizi da, duela gutxi aita hil zaio eta bakarrik dago. María bisitatzera etorri zaio, berarekin egotera, bere mutil-lagunagandik ihesi, banantzear baitaude. Ez batak ez besteak ez dute elkar kontsolatzeko ahalmenik. Bietako inork ez daki zer nahi duen. Zer nahi ez duten ere ozta-ozta dakite. Ez dute beren bizitzetara itzuli nahi. Ez dute etorkizunean pentsatu nahi. Ez dute bakarrik egon nahi. Ez dute opor hauek bukatzerik nahi. Ixtear dagoen zur-fabrika bat, zaldi bat eta txakur eme bat, alkohol pixka bat eta hegoaldeko lakuetako ur hotzak.