Marianak (21) eta Rodrigok (30) Urte Berriko oporretan Pazifikoko kostaldera joatea erabaki dute. Gaueko ordu txikitan, ezerezaren erdian, etxetik alde egin duen Karina (7) aurkituko dute. Bikoteak gaua neskatilarekin pasatzea erabakiko du eta goizean laguntza bilatzea. Baina esnatzean, neskatila ez dago.