Senarrak eta seme-alabek buru-hausgarri bat oparitu diote Mariara bere 50. urteurrenean. Emakumeari izugarri gustatu zaio oparia eta gainera aurkikuntza itzela egin du. Etxeko andreak pazientzia handia du, eta puzzleekin gozatzeaz gain oso trebea da haiek egiten. Pasio aurkitu berriarekin pozarren dago eta oparia erosi zioten dendara joango da beste buru-hausgarri bat erostera. Dendako iragarki-taulako ohar batek atentzioa emango dio: "Laguna behar dut buru-hausgarrien txapelketarako". Maríak adorea bildu eta familiak erreparoak dituen arren, erantzun egingo dio iragarkiari.