Jacinto Medinak 21 urte ditu eta aspertuta dago Mexiko iparraldean artzain gisa lan egiteaz. Lurrean giltzatako bat aurkituko du. Aurkikuntza seinaletzat hartuko du eta milaka kilometroko bidaiari ekingo dio.