1982. urtea da eta María Teresa Buenos Aireseko Eskola Nazionaleko irakaslea da. Tabako usain lausoa, agian existitu ere egiten ez dena, jarraituz, mutilen komunetan ezkutatzen hasiko da, erretzen duten ikasleak harrapatu eta zuzendariarengana eramateko; azkenerako, ohitura ilun baina kitzikagarria bilakatuko da María Teresarentzat. Ezer ez da oharkabean igaroko bere begiradaren aurrean. Kartzelariaren begirada, nagusiarena... edo perbertsioarena.