Hasi da bidaia. Atzean geratu dira soinu eta irudi mordoa, gauzak izena galtzen ari diren lekuan. Tren batek urrutira garamatza. Mongoliara. Bidetik, aurpegi ezezagunak, melodia berriak, paisaiarekin nahasten diren keinuak. Lurralde ezezagun batean egotea eta harekin batera mugitzea. Biluztean bete egiten den eta gure barruan haziko den lurraldea. Eta hemendik, agian, berriz begiratzeko gai izango garen leku hori berreskuratzea.