Benito Eufemia egunero entrenatzen da, goiz eta arratsalde, Bartzelonako Clot auzoan dagoen Ter gimnasio txikian. 38 urte ditu eta borroka bat aurretik. Benitoren eguneroko bizita frenetikoa da. Gauez "koordinatzaile" gisa lan egiten du dantzalekuetan, ama zaintzen du, arte martzialak irakasten ditu beste gimnasio batean, eta bere boxeo txapelketaren sustatzaile eta enpresari ere bada. Haur bat izan berri du, eta epaitegian aurkeztu behar izaten du hamabost egunean behin baldintzapeko askatasuna alferrik galtzen ari ez dela erakusteko. Eguna hurbiltzen doan heinean, Benitorekin biziko dugu bere eguneroko bizitza eta iragan sinestezina.