Estigmas Brunoren historia da, alkohol-zalea den gizon zakar eta indartsuarena. Brunok pertsona arrunta izan nahi du, baina bere patua idatzita dago jada. Egun batean, esnatzean, bere eskuak odoletan hasiko dira; hori izango da sufrimenduaren, minaren eta heriotzaren bitartez egingo duen erredentziorako bidaiaren hasiera. Hemendik aurrera, bere estigma berriekin bizi beharko du...