José María igeltseroa da eta Rosa nagusien etxean bizi den neskamea. Immigrante hegoamerikarrak dira biak, Espainian lan egiten dute eta duela zenbait astetatik bikote dira. José Maríak izaera aldakorra du. Eztabaida batengatik liskarra izango du nagusiarekin eta azken hau hil egingo da istripuz. José Maríak ez daki zer egin eta Rosak lan egiten duen etxean ezkutatuko da, inori ezer esan gabe, ezta neskalagunari ere? Abandonatutako ganbaran ezkutatuta, José Maríak bizitza sekretu bati ekingo dio. Itzaletik, Torres jaun-andreen bizitza triste eta bakartiaren lekuko izango da, eta Rosaren eguneroko lana ikusteko aukera izango du. Familiak asko maite du Rosa, baina bestalde, hitzezko abusuak eta abusu fisikoak ere jasan behar ditu. José Maríak den-dena ikusiko du eta ezingo du ezer egin, bere amorrua hazten doan bitartean?