Juan, espetxe funtzionarioa, lanean hasteko egun ofiziala baino egun bat lehenago aurkeztuko da lantoki berrian. Han istripu bat jasango du, FIES atalean, hau da, preso beldurgarri eta arriskutsuenak dauden lekuan, matxinada bat gertatu baino minutu batzuk lehenago. Lankideek nahikoa dute beren burua zaintzearekin eta konortea galdu duen Juan 211. gelan utziko dute. Esnatzean, Juan segituan jabetuko da egoeraz eta matxinatuei beste preso bat dela sinetsaraziko die. Une horretatik aurrera, gure protagonistak zuhurtziaz jokatu beharko du eta gezurren eta arriskuaren artean mugitu, patuak prestatuta dion tranpaz ezer jakin gabe oraindik.