La isla interior heredatu dezakegunaren beldurrari buruzko istorioa da. Erotasunaren beldurrari buruzkoa. Gracia, Martín eta Coral bizitza oso desberdinak dituzten eta aurrera ateratzeko borrokan diharduten hiru anai-arreba dira; beren bizitzetako hiru naufrago. Elkar behar dutela badakite ere, beti amaitzen dute elkarri bizkarra ematen, agian, beren arazoek antza handiegia dutelako. Ihes eta beldur egoera horretan egongo dira beren aita hiltzear dagoela jakitean. Gertakizun horrek elkarri aurre egitera behartuko ditu, baita bakoitzak bere buruari aurre egitera ere.