Eliseo itsusia, herrena eta ezkongabea da. Ez du bere bizitzako emakumea aurkitu eta ez du maitasuna ezagutzen. Nati itsusia da, bular bat falta zaio eta bananduta dago. Bere bizitzako gizona aurkitu zuen, baina, hala ere, ez du benetako maitasuna ezagutzen. Eliseok uste du bere bitzako zatirik okerrena oraindik ez dela iritsi. Natik uste du bere bitzako zatirik onena oraindik ez dela iritsi. Eliseoren ama hiltzean beren bizitzak berriz gurutzatuko dira hogei urteren ondoren, eta zoriontsu izateko eta maitemintzeko azken aukera izango dute. Baina? zer gertatzen da zure bizitzako emakumea zure anaiarekin ezkonduta dagoenean?