Nacidas para sufrir emakume talde baten historia da (adineko andre goxo bat, haren iloba moja, neskamea eta azken horren ama elbarria). Guztiak dira hain eskuzabalak eta hain jasankorrak, ia-ia beren artean aurkari basatiak bailiran lehiatuko direla gehien laguntzen duena eta besteen ongizatearen alde gehien sakrifikatzen duena nor den erakusteko. Badakigu zer dioen esaera ezagunak: "Gogo onez beteta dago infernua"?