Galtzaileak dira eta ez dakite, horregatik, azken unera arte, gogor heltzen diote beti martxan den eta inoiz itxarongo ez dituen gurdiari. Gorrotoa eta bakardadea, ezadostasunak eta neurriz kanpoko amodioak, ziurgabetasunaren eta etsipenaren animaliak. Azken aldian, nori betetzen zaizkio ametsak?