Minutu batzuk baino ez dira igaro agintariek koarentenan dagoen eraikinean dauden pertsonekin kontaktua galdu zutenetik. Inork ez daki zehatz-mehatz zer gertatzen den barruan. Kanpoan kaosa da nagusi... GEO unitate bat etxean sartuko da egoera kontrolatzeko eta zer gertatzen den zehazteko. Itxuraz behintzat, azkar eta erraz egiteko gauza da. Baina badakizue. Batzuetan, gauzak itxuraren aurkakoak izaten dira...