Caracremada, Guardia Zibilak Ramón Vila Capdevilaz hitz egiteko erabiltzen zuen ezizena da. Lan honetan, egileak Francoren erregimenarekiko erresistentzia libertarioaren inguruan hausnartu nahi du, mugimendu horretako azken gerrillari aktiboa izan zenaren bitartez. 1951. urtean CNTk bere gizonen erretreta dekretatu zuenean, Ramón Vila Katalunia barnealdeko basoetan geratu zen, borrokari bakarka ekiteko.