María bere ama Mayrekin bizi da Kanarietan, Bartzelonatik, hau da, Miguel Gallardo bizi den lekutik, 3.000 km-ra. Batzuetan, Miguel eta María elkarrekin joaten dira oporretara aste betez, Kanaria Handiko hegoaldeko resort batera. Bertako ostalarien artean ez da oso ohikoa hamalau urteko neska autista eta bere aita ikustea. Hau, bidaia horietako baten istorioa da, eta, batez ere, minusbaliotasun batekin nola bizi umorez, ironiaz eta zintzotasunez erakusten digun kontakizun originala.