Pájaros de papel vaudeville artista talde baten istorioa da. Gerrak guzti-guztia kendu die, gosea izan ezik. Jorge del Pino musikariak, Enrique Corgo bentrilokuoak, Rocío Moliner kupletistak, Miguel umezurtzak eta galdutako beste arima batzuek, familia bitxia osatzen dute eta elkarrekin, beste edozein familia bezala, beren miseria eta poztasunekin, eguneroko bizimodua ateratzen eta aurrera egiten saiatuko dira, musikak eta abestiek ematen dieten indarraz lagunduta. Eta, ogirik ezean, ongi-etorriak dira txaloak. Garaileen eta garaituen artean, bizitzan aukera berri bat baino gehiago, zer jan eta non lo egin aurkitu nahiko dute. Baina, uste baino lehen, proba bati egin beharko diote aurre eta bizirauteko funtsezkoak izango diren erabakiak hartu beharko dituzte.