Jaime Gil de Biedma poeta kataluniar handiaren sexualitatez eta erotismoz beteriko bizitzari eta obrari buruzko lan zirraragarria da hau. Karismaduna eta zertxobait eszentrikoa, sentikortasun handiko intelektual bikaina zen eta 60ko hamarkadako Bartzelonako "gauche divine" mugimenduko kidea. Bere burua "esperientziaren poeta" gisa definitzen zuen eta ito egiten zuen dikotomiagatik sufritzen zuen etengabe: burgesa eta enpresa multinazional bateko zuzendaria zen egunez, komunista eta poeta homosexuala gauez.