Diego medikua da eta hain dago ohituta muturreko egoerak eramaten besteen minarekiko immunizatu dela. Aldendu egin da bere lanetik, bere bikoteagandik eta aita gisa duen konpromisotik. Egun batean pistola batekin mehatxatuko dute Diego. Zenbait ordu geroago, eztanda baten zarata eta tiro bat baino zerbait gehiago jaso izanaren sentsazio arraroa baino ez ditu gogoratuko. Diegok, bere bizitzari eta maite dituenen bizitzari eragingo dien erabaki atzeraezina hartu beharko du.