Ana kazetaria da eta bere lanagatik, mundu osoko leku askotan izan da. Nerabea zenetik, aitaren eraginez, Giza Eskubideen Aldarrikapen Unibertsala eta haren edukia funtsezkoak izan dira berarentzat, eta haien bitartez aztertzen ditu gizabanakoen eta gizataldeen portaera eta bilakaera. Gainera, komunikazioarekin loturiko teknologia berrien arloan oso trebea da Ana. Ezaugarri horrek eta gizakien arteko harremanak hobetzeko bere grinak Giza Eskubideen urraketa larrien berri emateko dokumentu bat egitera eramango dute. Baina, bestalde, duela 60 urte, 1948ko abenduaren 10ean, Parisko Palais de Chaillot izenekoan eginiko Aldarrikapena gehiago errespetatuko duen eta bidezkoagoa den mundua lortzeko borondate gero eta zabalago eta irmoagoa hedatzen ari dela ere erakutsiko digu dokumentuak.