2007ko udazkenean Pascual Maragalli Alzheimerra diagnostikatu zioten. Albisteak astindu gogorra eman zien hasieran, baina ondoren, Pascualek eta bere familiak gaixotasunaren aurkako gurutzadari ekin zioten eta, hasiera-hasieratik, film hau borroka horren aparteko lekuko izan da. Adimena, zintzotasuna eta umore ona erabilita, Maragallek bertan egoteko baimena emango digu eta bere familiarekin eta medikuekin ikusi ahal izango dugu, bere borrokaren berri izan dezagun. Munduan Alzheimerra duten 26 milioi pertsonen kopurua 10 aldiz biderkatu baino lehen zientzialariei sendabidea aurkitzen laguntzeko prest dagoen aparteko paziente honi bi urtez eginiko jarraipena. Film gogorra baina optimista, azken finean.