Inor bizi ez den etxe zahar bat. Etxeko zaindaria. Herriko apaiza. Espazioak, soinuak, argiak eta itzalak. Denboraren joana. Etxeko zirrikitu ezkutuenetan istorio intimoak bezain kolektiboak ageri dira. Zinema fantasma bilakatuko da filmaren fikzioaren barruan.