Amodiozko historia da, 50 urte ezkonduta daramatzaten Anitaren eta Freden historia. Bizitzaren azken etapan aspaldi sartu baziren ere, oraindik ausardiaz bizi dute beren amodioa, nahiz eta ez beti ondo moldatu. Fred bere gaixotasunaren fase terminalean sartzen denean, familiari ez ezer esatea erabakiko du, Anitari izan ezik, berak bai baitaki. Askatasuna edo ukazioa? Maiteminduta dagoen bikote baten azken asteei buruzko istorioa da, eta aparteko azken urrats horren ondorioz betirako maitasunean pentsaraziko digu.