Liz Gilbert emakume modernoak munduan barrena bidaiatzeari ekingo dio, bizitzaren alderdi politak aurkitu eta barnean duen egiazko nortasunarekin berriz konektatzeko asmoz. Dibortziatu ondoren noraezean geratuko da eta, azkenean, urte sabatikoa hartu eta errutina erosotik alde egitea erabakiko du Gilbertek, bere bizitza erabat aldatzeko, daukan guztia arriskuan jarrita. Bidaia zoragarri eta exotikoetan, janariaz gozatzen ikasiko du Italian; Indian, errezatzearen botereaz jabetuko da, eta azkenean, ustekabean gainera, barneko bakea eta maitasunaren oreka aurkituko ditu Balin. Egiazko istorio iradokitzaile batean oinarrituriko Eat Pray Love (Jan Errezatu Edan) filmak lotzen gaituenetik askatu eta mundua ikustera abiatzeko modu bat baino gehiago dagoela erakutsiko digu.