Pancho Villak, 1916an Columbus (Mexiko Berria) herrixkaren inbasioan jasandako porrotaren ondoren, atzera egingo du eta Guerrero hirian hankan zaurituko dute Carranzaren aldeko tropek. Mexikoko lurraldean dauden estatubatuarrek jazarpen masiboa jarriko dute martxan Villa bizirik ala hilik harrapatzeko. Osasunez makal dagoen Villa, mendien sakontasunean ezkutatuko da. Chicogrande Villaren aldeko gaztearen erantzukizuna harentzat laguntza medikoa lortzea izango da, eta horretarako bere bizia ere sakrifikatzeko prest dago.