Kyung-chul plazer hutsagatik hiltzen duen psikopata arriskutsua da. Serie-hilketa izugarriak egin ditu metodo gaiztoak eta imajinatzeko zailak erabiliz. Bere biktimak mota askotakoak dira, neska gazteak zein haurrak. Poliziak denbora luzea darama haren atzetik baina ez dute harrapatzea lortzen. Egun batean, haren harrapakina Ju-yeon izango da, erretiratutako poliziaburuaren alaba. Neskaren gorpua egoera beldurgarrian aurkituko dute. Neskaren mutil-laguna, Soo-hyun agente sekretua, hiltzailearen bila hasiko da bakarrik. Kriminalari mendeku hartzeko bere esku dagoen guztia egingo duela zin egingo du, horrek bera ere hiltzaile zital eta anker bilakatzera eraman arren ere.