Ekaina, 1978. Alcántara familia gizarte maila gorenera iritsi dela dirudi, hiriko auzo finenetako batera joan baitira bizitzera. Espainia osoa Argentinako munduko futbol txapelketarekin txoratuta dagoen bitartean, Antonio eta Mercedes alaba txikiena Maríaren lehen jaunartzea prestatzen ari dira. Antoniok Nekazaritza Ministerioko zuzendari nagusi izaten jarraitzen du, eta bere karguari eragin diezaiokeen Gobernuaren berregituraketari buruz entzuten dituen zurrumurruei adi dago. Toni Alcántara eta Juana San Genaro auzoko etxera joan dira bizitzera; bitartean, Carlosek unibertsitatera joan edo soldaduska egin erabaki beharko du.