Film bat mundu osoko hainbat zinema jaialditan aurkezten ari den bitartean, zuzendaria, kamera eskuan hartuta, kaleetan barrena ibiliko da bere hurrengo lana sortzeko gai edo pertsonaia baten bila. Bidaietako eguneroko baten formatuarekin, Guest filmak zinemagileak hartutako erregistroak erakutsiko dizkigu. Itxuraz inolako egiturarik ez duten apunte horietako bakoitzaren atzean film bat dago; egoera, gatazka, ekintza garatuko duen pertsonaia. Ondorioa da "ikusitakoa" zinemaren lehenengo maila dela, funtsezkoa eta agortezina.