"Yves Saint Laurentek utzi egin gaitu" zioen 2008ko ekainaren 1eko egunkariko titularrak. Pierre Bergé kameren aurrean agertuko da zendu berri den diseinatzaile bikainari buruzko galderak erantzuteko. Beste edozer gauzaren gainetik, gizon zoragarri hura, bere bizi osoko laguna izan zen. Biek elkarrekin, irmotasunez eta pasioz beterik, mundua aldatu zuten. Gure mundua, eguneroko mundua, emakumeek safari jakak eta galtzak janzten dituzten hori; azkenik, emakume guztien poltsikoen neurrirako egin baitzituzten, Rive Gaucheri esker. Pierre Bergé eta Yves Saint Laurent: batak inperio bat sortu zuen eta besteak emakumeak askatu zituen. Eta berrogei urtean, bi gizon horiek munduan parekorik ez duen arte bilduma sortu zuten. 2009ko otsailaren 23an, 24an eta 25ean, aparteko bilduma hori enkantean saldu zen Grand Palais etxean. Bildumaren enkantea bi gizon berezi horien amodio eta bizitza sakon eta basatiaren istorioa da: Pierre Bergé eta Yves Saint Laurentena.