Gerra Hotzean zehar iritzi publikoaren kezka nagusia "Bonba" zen. Sobietar Inperioa erori ondoren, bonba atomikoa beste garai bateko sinbolo bilakatu zen. Guk, inozo halakoak, arriskua igaro zela uste genuen. Baina, azken urte hauetan, ugaltze nuklearraren mehatxua gero eta handiagoa da, eta gero eta handiagoa da, halaber, arma nuklearrak ezabatzeko politikarien nahia. Countdown to Zero arma nuklearren arriskuei buruzko dokumental zirraragarri bezain beldurgarria da. Alde batetik, gaur egungo mehatxuak azaltzen ditu, eta bestetik, guztizko desarmearen alde dauden nazioarteko hainbat adituk eta lider mundialek beren iritziak azaltzen dituzte.