Paul Conroy, familiako aita eta kontratista zibila da Iraken. Goiz batez, zurezko hilkutxa zahar batean esnatuko da, bizirik lurperatuta. Ez daki nork jarri duen han, eta are gutxiago zergatik, baina badaki amesgaizto horretatik ateratzeko aukera bakarra telefono mugikorra dela. Estaldura kaskarra, amaitzear dagoen bateria eta oxigeno urritasuna izango dira bere etsai nagusiak denborarena urkako hil ala biziko oztopo-lasterketa honetan: Paulek 90 minutu besterik ez ditu erreskata dezaten lortzeko.