Yusufek sei urte ditu eta eskolan hasi berri da. Han irakurtzen eta idazten ikasiko du. Bere aita, Yakup, erlezaina da. Basoetan barrena joan ohi da erlauntzak zuhaitz altuenetatik zintzilikatzeko. Baso menditsuak misterio ugari ezkutatzen ditu aitarekin joaten izugarri gozatzen duen Yusufentzat. Egun batean, erleak desagertu egingo dira eta Yakupek basoan sartzea erabakiko du, zer gertatu den jakiteko.