Argentinan, urtero 8.000 pertsona baino gehiago hiltzen dira auto istripuetan. Tragedia horietako bakoitzaren atzean aseguruen konpentsazioetan eta legearen ahulezietan oinarrituriko industria boteretsua dago. Sosa abokatua ospitale publikoetako larrialdietako gela batetik bestera ibiltzen da bezero bila. Luján hiriburura iritsi berri den mediku gaztea da. Amodiozko istorioa Lujánek eta Sosak kalean topo egiten dutenean hasiko da. Luján gizon baten bizitza salbatzen saiatuko da; Sosak bere bezeroa izan dadin lortu nahiko du.