Sam Wexler idazle gaztea berandu eta ajearekin jaikiko da New Yorkeko argitaletxe handienetako batekin duen bilera garrantzitsura joateko. Bidean, metroan galduta dagoen haur batekin egingo du topo, eta hari laguntzea erabakiko du. Arrakastarik gabe haurtxoaren familia bilatzen saiatu ostean, argitaletxearekin duen hitzordura eramatea erabakiko du. Ondorioz, bilera sekulako porrota izango da. Samen bizitza bere lagunen inguruan dago antolatuta: Annie, Charlie, Mary Catherine eta Mississippi zerbitzari eta abeslaria. Azken honek bizitza berri bat izan dezakeela pentsaraziko dio, baina, aldi berean, inguruan duen guztia kolokan jar dezake...