Bosnia-Herzegovina, 1991. Komunistak boteretik jausi dira eta Divko Buntic hazi zen herri txikira itzuliko da bere familiaren etxea berreskuratzeko. Alemanian 20 urtez erbesteratuta egon ondoren, Divko bere Mercedes gorri dotorean iritsiko da Azra izeneko neskalagun erakargarri eta gaztearekin, Bonny katu beltzarekin eta patrika Alemaniako markoz beteta. Divkok bere dirua eta harremanak erabiliko ditu bananduta egon arren oraindik emazte duen Lucija etxetik indarrez botatzeko, baina ordea, 20 urte dituen Martin semearekin elkartzen saiatuko da. Divkok hain maite duen katua, Bonny, desagertzen denean, herri osoa gogotsu abiatuko da haren bila, aurkitzeagatiko ordainsaria kobratzeko. Katuaren bilaketa nekagarriak tentsioa jarriko du Divkoren eta Azraren arteko harreman hauskorrean, eta bidea irekiko dio Azraren eta Martinen arteko ustekabeko erakarpen indartsuari. Bitartean, badirudi eguneroko bizitzaren kezkekin lanpetuta dauden herritarrek ez diotela jaramonik egiten ezinegon politiko zaratatsuari: Kroaziak independentzia aldarrikatu du eta jugoslaviar guztiek noren alde dauden erabaki behar dute; gainera, serbiarrak Dubrovnik bonbardatzen hasi dira.