Barney Panofsky itxuraz arrunta da baina ezohiko bizitza darama: alde batetik bere lehenengo emaztea dago, Clara, izaki librea eta guztiz desleiala. Ile gorriko emakume honekin denbora labur batez biziko da Barney Erroman. Bigarren emaztea, P. andrea, printzesa judutar izugarri aberatsa da, erosketak egiten eta gelditu gabe hizketan ematen du denbora, Barneyk entzuten ez duela konturatu gabe. Bere bigarren ezkontzako festan bertan, Barney, beste emakume baten atzetik ibiltzen hasiko da, Miriam, bere hirugarren emaztea, bere bi seme-alaben ama eta bere bizitzako amodioa. Bere abenturetan aita Izzy lagun izanda, Barneyk bere bizitza luze eta koloretsuko igoera ugarietan eta zenbait beherakadetan zehar eramango gaitu. Barney erromantiko amorratua dela ikusiko dugu, eta ez hori bakarrik, kortesia, eskuzabaltasun eta ontasun izugarrizko ekintzak egiteko gai ere badela konturatuko gara, batez ere, inok -eta berak gutxiago- halakorik espero ez duenean.