Exit Through the Gift Shop Los Angelesen bizi den Thierry Guetta frantziar merkatari eszentrikoaren historia da. Haren zaletasuna inguruan gertatzen den guztia grabatzea da. Egun batean, kameraren atzean jarri eta hiriko arteari eta street art diziplinako artista famatuenei buruzko film bat egitea erabakiko du. Artisten artean Banksy bera, Invader eta Shepard Fairey izango dira. Grabaketaren erdian, Banksyk kamera beste aldera begira jarri eta Guetta grabatzea erabakiko du. Guetta, Banskyk animatuta, hiriko artearen mundu zirraragarrian sartuko da "Mr. Brainwash" ezizenarekin.