Film honek XXI. mendeko arkitekto adierazgarrienetako baten ibilbideaz eta diseinuaren bitartez jendearen bizi kalitatea hobetzeko haren grina biziaz hitz egingo digu. Filmean Fosterren hastapenak daude bilduta, baita haren ametsek eta eraginek nola bultzatu duten zenbait eraikinen sorkuntza ere, esaterako Beijingo aireportua (munduko handiena), Reichstagaren eraikina, New Yorkeko Hearst eraikina, planetako zubirik altuena, Frantziako Millau biaduktua, eta beste batzuk. Datozen urteetan jende askok landagunea utziko du hirietara joateko; Fosterrek gertaera historiko horrek ekarriko dituen arazoei aurre egiteko konponbide harrigarriak eskainiko dizkigu.